mandag den 12. september 2011

Gæsteblogger på Udenriget.dk

Fra og med i dag er jeg blevet gæsteblogger på Udenrget.dk. Det er en opgave, jeg er blevet tilbudt gennem mine indlæg her på Den Tredje Verden. Det betyder, at du i fremtiden både vil kunne læse mine blogindlæg på Udenriget.dk og på Den Tredje Verden. Jeg skal understrege, at der ikke vil være noget overlap, da jeg skriver vidt forskellige blogs til de to sider.

Den første blog til Udenriget.dk handler om valget på torsdag, hvor vi danskere skal tage en stor beslutning - ikke bare for Danmark men også for Afrika. Læs mere her:

http://www.udenriget.dk/?p=1295

Jeg er meget glad for at få muligheden for også at skrive indlæg til denne blog, der netop beskæftiger sig med udenrigspolitike og herunder udviklingspolitik, og jeg håber, at du i fremtiden vil følge med begge steder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar